Friday, February 6, 2009

Blog Saya


Akhirnya impian saya ingin memiliki blog sendiri telah tercapai.Sekarang timbul persoalannya adakah saya mampu mengemaskininya setiap bulan?Apakah bahan-bahan yang perlu dimuatkan?Apakah sasaran pembaca blog?Adakah blog saya ada pembaca tersendiri?dan bermacam-macam lagi persoalan yang bermain dibenak fikiran saya.Akhirya saya memberanikan diri untuk membuat blog kerana projek ini.Projek apa?Teruskan membaca blog saya.Jangan lupa bookmark blog saya supaya anda senang untuk melawatinya lain kali.
Ok.setiap bulan saya cuba memaparkan 15 artikel didalam laman blog ini.Ini bermakna setiap 2 hari sekurang-kurangnya saya memeuatkan satu artikel.Jika lebih saya menganggapnya sebagai bonus.Termasuklah artikel yang saya tulis sendiri dan artikel pilihan.Ia juga akan memaparkan produk dan iklan-iklan seperti kereta dan hartanah.Tak lupe juga artikel yg ditulis atau bahan-bahan oleh sahabat-sahabat saya.
Artikel pilihan saya ialah tentang simpanan dan pengurusan kewangan kerana ia amat penting dalam kehidupan kita.
Selamat membaca.

-Ridd-

No comments:

Post a Comment